כותרת הפוסטר | שמות החוקרים | שיוך מוסדי | |
---|---|---|---|
1 | Connections between Critical Thinking and Statistical Thinking: A Fundamental Investigation into the Nature of Mathematical Reasoning in Problem Solving Contexts (CCTST) | עינב אייזיקוביץ-עודי | מכון דוידסון לחנוך מדעי, מכון ויצמן למדע |
Sebastian Kuntze | Ludwigsburg University of Education, Germany | ||
2 | Vicarious learning with agent-based models: When is it effective? | אילנה דובובי | Utah State University and Ben-Gurion University of Negev |
Victor R. Lee | Utah State University | ||
3 | הכשרת מורים והעלאת תחושת מסוגלותם לתיווך בתחום חברתי בבתי ספר יסודיים | ברוך אופיר, איריס רכב ואודליה אלקובי | אוניברסיטת אריאל |
4 | חשיבת 'קופסא לבנה' – הערכת התפיסה המחשובית של תלמידי כיתות ג' בפרויקט חשיבה מחשובית כלל עירוני | גלעד שמיר | אוניברסיטת תל אביב |
דינה ציבולסקי | הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל | ||
איליה לוין | אוניברסיטת תל אביב | ||
5 | הטמעת אוריינות ניהול מידע אישי בהוראת תחומי דעת במערכת החינוך בעידן התפוצצות המידע | לילך אלון רפי נחמיאס | אוניברסיטת תל-אביב |
6 | השפעת מבחן מקדים על למידת טקסטים בקרב ילדים בכיתות ב' וה' | שני-מיכל אורן ורד חלמיש | אוניברסיטת בר אילן |
7 | חדשנות בפרויקטים קבוצתיים בננוטכנולוגיה: בחינת סביבות למידה ושונות קבוצתית | מאיה אושר מירי ברק | הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל |
8 | A Dialogic Perspective on the Endorsement of Narratives about learning mathematics | נעמה בן-דור עינת הד-מצויינים | הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל |
9 | Can students with attention-deficit hyperactivity disorder benefit from testing as a means of learning? | פנינה שטרן ורד חלמיש | אוניברסיטת בר אילן |
10 | תרומת תיעוד דיגיטלי בטכנולוגיה ניידת לשיחזור והבנת התנסות מדעית אצל ילדי גן | נעמה ישראלי אורנית ספקטור לוי | אוניברסיטת בר אילן |
11 | מודל טיפוח הכוונה עצמית בלמידה בשילוב צרכים פסיכולוגיים (אוטונומיה, שייכות ויכולת) להעלאת הישגים בפתרון בעיות מילוליות במתמטיקה | ענבל קולושי-מינסקר | אוניברסיטת בר-אילן ושאנן המכללה האקדמית הדתית לחינוך |
ברכה קרמרסקי | אוניברסיטת בר-אילן | ||
12 | The Value of Fixed vs. Faded Self-Regulatory Scaffolds on Fourth Graders’ | סטלה גידלביץ | מכללת אורנים, אוניברסיטת בר-אילן |
ברכה קרמרסקי | אוניברסיטת בר-אילן | ||
13 | How words of an unknown language are remembered? Associations' importance in the cognitive results and examples of related EEG patterns of three discrete participants, during encoding | Vered Levi zaydel Miriam Reiner | Technion – Israel Institute of Technology |
14 | דפוסים וסגנונות שיח בקהילת לומדים | מירית רחמים | מכללת אורנים |
15 | Remote Lab Evolution - a New Approach to Inquiry | Bat-Shahar Dorfman | Weizmann Institute of Science |
Orna Dah | Weizmann Institute of Science | ||
Amir Mitchell | University of Massachusetts Medical School | ||
Anat Yarden | Weizmann Institute of Science | ||
16 | Developing Teachers' Knowledge of Science Education Research: Bridging the Gap between Practice and Research in Chemistry Education | שלי רפ רון בלונדר | מכון ויצמן למדע |
17 | מה ואיך מורים מובילים לפיזיקה לומדים תוך כדי הובלת קהילות לומדות של מורים לפיזיקה? | סמדר לוי אסתר בגנו חנה ברגר בת שבע אלון | מכון ויצמן למדע |
18 | יצירת שאלות מבוססות מיקום כאמצעי לקידום חשיבה מדעית | שאדי עסאקלה מירי ברק | הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל |
19 | השתנות נורמות הפתרון בהתמודדות עם בעיות מידול | עינב קיסר אירית פלד | אוניברסיטת חיפה |
20 | מודל להכשרת מורי מדעים לתפקיד רכזי הערכה בית ספריים בדגש דיסציפלינרי | ליאת בראון ורוניקה סטרקוב אלון לנגבהיים | מכון ויצמן למדע |
21 | Citizen Science in Schools: Building Mutualistic Partnerships between Schools and Scientists | Osnat Atias Maya Benichou Ornit Sagy Yael Kali | University of Haifa |
Ayelet Baram-Tsabari | Technion – Israel Institute of Technology | ||
22 | תרומת לימודי מתמטיקה אקדמיים לידע של מורים על טבעה של המתמטיקה ולהוראה | אנה הופמן רוחמה אבן | מכון ויצמן למדע |
23 | Social robots as teaching assistants for problem based learning activities in small group | Rinat Rosenberg-Kima | Technion – Israel Institute of Technology |
Yaacov Koren Maya Yachini Goren Gordon | Tel-Aviv University | ||
24 | Mentor-mentee interaction in research apprenticeships | מעיין שוורצר שולמית קפון | הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל |
25 | Does Smartphone Use influence Thinking Processes? | Shir Etgar | The Open University of Israel |
Yair Amichai-Hamburger | IDC | ||
26 | Constructing Jewish Identities in Knowledge Building Communities: Preliminary findings from an ongoing design experiment | איתן כהן דני בן-צבי יותם הוד | אוניברסיטת חיפה |
27 | תכנית ליישום מיומנויות למידה בתחומי תוכן מקצועיים במכללות אורט להנדסאים | חנה פייגר | מינהל המכללות אורט ישראל |
ריקי רייכשטיין | אוניברסיטת חיפה | ||
גורי גמר | מינהל המכללות אורט ישראל | ||
שמריהו רוזנר | מינהל המכללות אורט ישראל | ||
28 | Escape Games as Means for Promoting Knowledge, Awareness and Motivation toward Healthy Nutrition | טל יכין מירי ברק | הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל |
29 | תרומתה של הכוונה מטה קוגניטיבית לדיוק שיפוט למידה בסביבה דיגיטלית | הילה בגריש טובה מיכלסקי | אוניברסיטת בר אילן |
30 | השפעת טיפוח הכוונה עצמית בלמידה על חשיבה יצירתית מדעית | אביגיל כהן טובה מיכלסקי | אוניברסיטת בר אילן |
31 | The correlation between motivation provided by the teacher and student motivation throughout an open inquiry process | לירון שוורץ | אוניברסיטת בר-אילן |
עידית אדלר | אוניברסיטת מישיגן | ||
ניר מדג'ר | אוניברסיטת בר-אילן | ||
מיכל ציון | אוניברסיטת בר-אילן | ||
32 | הערכת ההזדמנויות ללמידת מתמטיקה חקירתית | מרב וינגרדן עינת הד-מצויינים | הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל |
33 | כיצד מנגנוני שיתוף מסוגלים לאפשר למורים בעלי פרופילים שונים ללוות את הוראתם בסביבה דיגיטלית? | אסף בר יוסף בת שבע אלון | מכון ויצמן למדע |
34 | מכוריאוגרפיה קבוצתית ללימוד המושג 'מהירות זוויתית' | רוני זהר | מכון ויצמן למדע |
בת שבע אלון | מכון ויצמן למדע | ||
דור אברהמסון | אוניברסיטת ברקלי, ארה"ב | ||
35 | Mentoring Novice STEM Teachers | אפרת אקירי יהודית דורי | הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל |
36 | Chemical Education – Past, Present and Future | גבי שוורץ יהודית דורי | הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל |