מושב פוסטרים – חוקרים צעירים

כותרת הפוסטרשמות החוקריםשיוך מוסדי
1
Connections between Critical Thinking and Statistical Thinking:
A Fundamental Investigation into the Nature of Mathematical Reasoning in Problem Solving Contexts (CCTST)
עינב אייזיקוביץ-עודימכון דוידסון לחנוך מדעי, מכון ויצמן למדע
Sebastian KuntzeLudwigsburg University of Education, Germany
2
Vicarious learning with agent-based models:
When is it effective?
אילנה דובוביUtah State University and Ben-Gurion University of Negev
Victor R. LeeUtah State University
3הכשרת מורים והעלאת תחושת מסוגלותם לתיווך בתחום חברתי בבתי ספר יסודייםברוך אופיר, איריס רכב ואודליה אלקובי אוניברסיטת אריאל
4חשיבת 'קופסא לבנה' –
הערכת התפיסה המחשובית של תלמידי כיתות ג' בפרויקט חשיבה מחשובית כלל עירוני
גלעד שמיראוניברסיטת תל אביב
דינה ציבולסקיהטכניון – מכון טכנולוגי לישראל
איליה לויןאוניברסיטת תל אביב
5הטמעת אוריינות ניהול מידע אישי בהוראת תחומי דעת במערכת החינוך בעידן התפוצצות המידעלילך אלון
רפי נחמיאס
אוניברסיטת תל-אביב
6השפעת מבחן מקדים על למידת טקסטים בקרב ילדים בכיתות ב' וה'שני-מיכל אורן
ורד חלמיש
אוניברסיטת בר אילן
7חדשנות בפרויקטים קבוצתיים בננוטכנולוגיה:
בחינת סביבות למידה ושונות קבוצתית
מאיה אושר
מירי ברק
הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל
8
A Dialogic Perspective on the Endorsement of Narratives about learning mathematics
נעמה בן-דור
עינת הד-מצויינים
הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל
9
Can students with attention-deficit hyperactivity disorder benefit from testing as a means of learning?
פנינה שטרן
ורד חלמיש
אוניברסיטת בר אילן
10תרומת תיעוד דיגיטלי בטכנולוגיה ניידת לשיחזור והבנת התנסות מדעית אצל ילדי גןנעמה ישראלי
אורנית ספקטור לוי
אוניברסיטת בר אילן
11מודל טיפוח הכוונה עצמית בלמידה
בשילוב צרכים פסיכולוגיים (אוטונומיה, שייכות ויכולת)
להעלאת הישגים בפתרון בעיות מילוליות במתמטיקה
ענבל קולושי-מינסקראוניברסיטת בר-אילן ושאנן המכללה האקדמית הדתית לחינוך
ברכה קרמרסקיאוניברסיטת בר-אילן
12
The Value of Fixed vs. Faded Self-Regulatory Scaffolds on Fourth Graders’
סטלה גידלביץמכללת אורנים, אוניברסיטת בר-אילן
ברכה קרמרסקיאוניברסיטת בר-אילן
13
How words of an unknown language are remembered?
Associations' importance in the cognitive results
and examples of related EEG patterns
of three discrete participants, during encoding
Vered Levi zaydel
Miriam Reiner
Technion – Israel Institute of Technology
14דפוסים וסגנונות שיח בקהילת לומדיםמירית רחמיםמכללת אורנים
15
Remote Lab Evolution - a New Approach to Inquiry
Bat-Shahar DorfmanWeizmann Institute of Science
Orna DahWeizmann Institute of Science
Amir MitchellUniversity of Massachusetts Medical School
Anat YardenWeizmann Institute of Science
16
Developing Teachers' Knowledge of Science Education Research:
Bridging the Gap between Practice and Research in Chemistry Education
שלי רפ
רון בלונדר
מכון ויצמן למדע
17מה ואיך מורים מובילים לפיזיקה לומדים
תוך כדי הובלת קהילות לומדות של מורים לפיזיקה?
סמדר לוי
אסתר בגנו
חנה ברגר
בת שבע אלון
מכון ויצמן למדע
18יצירת שאלות מבוססות מיקום כאמצעי לקידום חשיבה מדעיתשאדי עסאקלה
מירי ברק
הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל
19השתנות נורמות הפתרון בהתמודדות עם בעיות מידולעינב קיסר
אירית פלד
אוניברסיטת חיפה
20מודל להכשרת מורי מדעים לתפקיד רכזי הערכה בית ספריים בדגש דיסציפלינריליאת בראון
ורוניקה סטרקוב
אלון לנגבהיים
מכון ויצמן למדע
21
Citizen Science in Schools: Building Mutualistic Partnerships between Schools and Scientists
Osnat Atias
Maya Benichou
Ornit Sagy
Yael Kali
University of Haifa
Ayelet Baram-TsabariTechnion – Israel Institute of Technology
22תרומת לימודי מתמטיקה אקדמיים לידע של מורים על טבעה של המתמטיקה ולהוראהאנה הופמן
רוחמה אבן
מכון ויצמן למדע
23
Social robots as teaching assistants for problem based learning activities in small group
Rinat Rosenberg-KimaTechnion – Israel Institute of Technology
Yaacov Koren
Maya Yachini
Goren Gordon
Tel-Aviv University
24
Mentor-mentee interaction in research apprenticeships
מעיין שוורצר
שולמית קפון
הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל
25
Does Smartphone Use influence Thinking Processes?
Shir EtgarThe Open University of Israel
Yair Amichai-HamburgerIDC
26
Constructing Jewish Identities in Knowledge Building Communities:
Preliminary findings from an ongoing design experiment
איתן כהן
דני בן-צבי
יותם הוד
אוניברסיטת חיפה
27תכנית ליישום מיומנויות למידה בתחומי תוכן מקצועיים במכללות אורט להנדסאיםחנה פייגרמינהל המכללות אורט ישראל
ריקי רייכשטייןאוניברסיטת חיפה
גורי גמרמינהל המכללות אורט ישראל
שמריהו רוזנרמינהל המכללות אורט ישראל
28
Escape Games as Means for Promoting Knowledge, Awareness and Motivation toward Healthy Nutrition
טל יכין
מירי ברק
הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל
29תרומתה של הכוונה מטה קוגניטיבית לדיוק שיפוט למידה בסביבה דיגיטליתהילה בגריש
טובה מיכלסקי
אוניברסיטת בר אילן
30השפעת טיפוח הכוונה עצמית בלמידה על חשיבה יצירתית מדעיתאביגיל כהן
טובה מיכלסקי
אוניברסיטת בר אילן
31
The correlation between motivation provided by the teacher and student motivation throughout an open inquiry process
לירון שוורץאוניברסיטת בר-אילן
עידית אדלראוניברסיטת מישיגן
ניר מדג'ראוניברסיטת בר-אילן
מיכל ציוןאוניברסיטת בר-אילן
32הערכת ההזדמנויות ללמידת מתמטיקה חקירתיתמרב וינגרדן
עינת הד-מצויינים
הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל
33כיצד מנגנוני שיתוף מסוגלים לאפשר למורים בעלי פרופילים שונים ללוות את הוראתם בסביבה דיגיטלית?אסף בר יוסף
בת שבע אלון
מכון ויצמן למדע
34מכוריאוגרפיה קבוצתית ללימוד המושג 'מהירות זוויתית'רוני זהרמכון ויצמן למדע
בת שבע אלוןמכון ויצמן למדע
דור אברהמסוןאוניברסיטת ברקלי, ארה"ב
35
Mentoring Novice STEM Teachers
אפרת אקירי
יהודית דורי
הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל
36
Chemical Education – Past, Present and Future
גבי שוורץ
יהודית דורי
הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל